Kaisa:
Kylläpäs tuota vettä taas taivaalta riittää. Olen jo kauhistellut syksyn ja talven tuloa. Sitten on niin pimeää ja kylmää, ja liian pitkään :( Olen yrittänyt asennoitua positiivisesti seuraavan talven tuloon. Olen päättänyt ruveta hiihtämään ibbejen kanssa. Mahdollisesti järven jäällä...jos se vain jäätyy kunnolla. Viime talvena en uskaltautunut jäälle kertaakaan. Yksi hankala puoli asiassa on se, että pitäisi hiihtää pilkko pimeässä, enintään otsalampun kajossa. Enhän minä ehdi urheilemaan koirien kanssa kuin aikaisin aamulla ja sitten illalla. Noh, yritän ajatella positiivisesti! Ja hankin jo toiset huskyvaljaatkin :) Minun suksivarustus vielä uupuu. Olen hiihtänyt viimeksi lukiossa lainavarusteilla, liian isoilla sellaisilla. En saanut edes monoja kiinni suksiin, sillä varpaat eivät yltäneet painamaan niitä kiinni kapistuksiin. Opettajan piti tulla polkemaan monoja. Voi niitä muistoja!

Ei ole tullut pahemmin kirjoiteltua blogiin. Viime viikko oli aika kiireinen töissä. Ja tämä viikko on alkanut samanlaisissa merkeissä. Meinasin sekä lauantaina että eilen myöhästyä kotiin menevästä bussista. Saa kieli vyön alla kipaista asemalle. Eilenkin raahasin mukana kassillista pakasteita Sellalle. Pientä bodailua... Lauantaina ei passaa myöhästyä bussista, sillä kotia päin ei kulje kuin yksi auto. Sitten pitäisi hommata joku muu kyyti.

Inventaario lähestyy. Tulkaahan kaikki ostoksille, että pääsen helpommalla :) Ja kyllä laitetaan erilaisia tarjouksiakin esille. Tarjouksia voi seurata myös Har-Min kotisivuilta!

Sunnuntaina huvitti, kun Lasse katsoi elokuvaa ja uudet kaiuttimet olivat päällä. Silloinhan äänet kuuluvat paljon selvemmin kuin pelkästää telkkarista. Elkkarissa ajoi auto aika äänekkäästi. Sella siinä sitten ryntäsi katselemaan ikkunasta, että ketä meille on tulossa :) Jonkin aikaa tiiraili, kun ketään ei näy!

Alvaro puolestaan huvitti minua pelkäämällä kärpässientä. Alvaro tutkaili sientä ja oli koko ajan valmiudessa loikkaamaan karkuun, jos on tarvis. Sieni varmaan huuteli Alvikselle kovasti rumia juttuja.

Ensi sunnuntaina olisi näyttelyt Heinolassa. Hyvä, että olen edes palautunut Kuopion näyttelyurakasta! Mutta eiköhän siitä tule ihan  mukava reissu. Uuvuttava silti, sillä taitaa olla lähtö taas aamuyön puolella, koska Inton kehä alkaa jo aamusella. Jospa ei sataisi su koko päivää. Pitää varautua taas hanskoilla ja toppatakilla sekä koirien toppamantteleilla. Niin ja tietysti sadevarusteilla. Onneksi Johannalla on se teltta, niin voidaan värjötellä siellä.

Sella ja Alvaro pääsivät Matti ja Liisa-lehteen menestyksen myötä kuvan ja tulosten muodossa :)
Tuloksissa myös Allin saavutukset.
1814911.jpg