Kaisa:
Katsotaan, näänkö kirjoittaa maalin pilkuttamilla laseilla. Pitäisi jollain kaapia puhtaaksi. Ulkorakennus on kohta muuttovalmis! Jeee :) Olen noussut aamuisin aikaisin remppahommiin ja sitten vielä töiden jälkeen jatkanut niitä. Seinien ja lattian saumausta ja maalaushommaa on piisannut. Enää puuttuu vaan kattopaneelit. Niiden laittoon tarvitaankin sitten Lassen apua.

Minun "harmikseni" kauppoihin on ilmestynyt jo joulusuklaat. Minä katselen hyllyjä kuola valuen. Eilen piti sitten ostaa yksi suklaarasia (Lassen kommentti oli, että pitkäänpä maltoit pitää näpit niistä erossa...). Kotimatkalla mätin siinä siiten päivällisen, illallisen ja iltapalan samaan kyytiin. Ja eikun kotiin päästyä äkkiä lenkille (kun näki vielä jotain ulkona) ja sitten kirmasin ulkorakennuksen pariin. Ja aamiainenkin oli suklaapainotteinen... Jos töissä on havaittavissa jotakin outoja piirteitä minussa, niin se voinee johtua tämän hetken kieroutuneesta ruokavaliosta. Vaikka kyllähän se suklaa maistuu AINA :) (ja maha kasvaa). Ajatellaan taas positiivisesti, että sitten ne talven hiihdot pistää minut kuntoon. Lasselta kyselin, olisiko sillä jossain omia vanhoja suksia. On kuulemma. Mutta tosi pitkät.

Kikka: Millon tuut liikkeelle? Oottelin sinua akvaarioiden puunaustalkoisiin. Minä olen putsaillut niitä jo kahtena päivänä. Ja ostin lisää vermeitä, joilla voi puhdistaa esim. suodattimia. Etiketit voitas siirtää puuseinälle, niin eivät menis heti pilalle kastumisen vuoksi. Koiranruokahyllyistä otin muovilistoja. Keksipä, millä laitetaan ne seinään kiinni. Kestääkö ruuvausta?

Nyt meikkiä sutimaan naamaan ja sitten työpaikan suuntaan mars. Moikka!