Kaisa:
Eilen oli sitten aikamoinen tuuli. Ja yllätys, yllätys sähköt olivat välillä poikki. Tulivat ja menivät miten sattuu. Lasse sai kuitenkin paistettua sähköllisissä väleissä meidän pizzat. Herkkuja oli jälleen tarpeeksi (paitsi voin sanoa, että älkää ostako Viinitarhurin juustoa, jos ette pidä tosi monivivahteisista juustoista...syönti jäi yhteen palaan. Koirat olivat varastaneet juustopalat, kun unohtuivat liian alas.) :)
    Minä en meinannut jaksaa valvoa. Ja nukuinkin sitten yhdessä välissä, kun ei ollut sähköjä ja kynttilätkin oltiin sammutettu. Puolilta öin olin juuri ja juuri hereillä ja sitten pystyikin taas ruveta vetämään hirsiä :) En nähnyt yhtään ilotulitetta, kuulin kyllä.

Nyt voisi lähteä pitkälle lenkille. Onkohan siellä ulkosalla puut vielä pystyssä? Katsotaan, tallentuuko kameralle mitään jännää!

Riikka:
Minä puolestani toivotan ihan helvetin hyvää vuoden ensimmäistä päivää MURRRR!!!!
Tietokoneeni, jonka sain huollosta takaisin joululomallani... oli siis puolentoista vuoden sisällä mennyt rikki NELJÄ kertaa... No niin siis huollon jälkeen käytin konettani (nyt kirjoitan Teron konella) tasan kolmena päivänä ja nyt se helevetin laite on TAAS rikki. Se hiton masiina toimi kolme päivää. Voinette uskoa kuinka minua v******?Siis todellakin. Viime öisen ilotulituspaukuttelun jälkeen muutenkin hermot riekaleina niin itsellä kuin koirillakin:/
Viimeksi minulle kerrottiin huollosta, että jos tietsikka menee puolen vuoden sisällä kolme kertaa rikki saan uuden koneen. Nyt se on mennyt puolen vuoden sisällä kolmesti rikki. Huomenna kun arki koittaa soitan huoltoon ja katsotaan mitä ne sieltä sanovat. Eniten minua harmittaa se, että en ole tallentanut koneeltani tietoja minnekään. Siellä on mm. koiristani kuvia koko niiden historian ajalta jne... yrityksemme tietoja yms. Jos niitä ei saa siirrettyä uudelle koneelle niin aaargggh tulee todella paha mieli!
Siispä lopetan vuodatukseni näihin tunnelmiin. Toivottavasti teilä muilla alkoi vuosi mukavammin:)