Riikka:

Olipas huikea heppashow:) Kauniita ja uljaita hevosia taitavine ohjaajineen. Friisiläiset isot mustat pollet olivat todella näyttäviä kauniine karvatupsuineen. Pikkuinen shettis veti koko yleisön mukaansa, tepsutellessaan ympäri areenaa. Sykähdyttävimmästä päästä olivat erään naisen esitykset, joissa hän ohjasi hevosta/ hevosia ilman mitään naruja jne. Hepat juoksivat vapaina ja tekivät juttuja niin pyydettäessä. Se oli kaunista. Huikeaa oli myös pikkuisten varsojen esitys. Varsat kävivät tekemässä iloisia pukkihyppyjä yleisön iloksi.

Ohjelma oli kauttaaltaan mukaansa tempaava ja koko 2 ja puoli tuntinen väliaikoineen hurahti todella nopeasti. Miinusta oli se, että minä, joka olen hevosille allerginen sain kokea sen myös, vaikka istuimme aika korkealla katsomossa suht kaukana lavasta minulla alkoi nenä vuotaa ja pitkästä aikaa sain kokea mitä on olla allerginen! Jos ei olisi tätä inhottavaa vaivaa, olisin varmasti jollain lailla heppasten kanssa tekemisissä.

Kikka: Millä ihmeen korvitulpilla?!

 Ai niin, eilen vuokraisäntä soitti ja kyseli, missä mun kahden viimekuun vuokra mahtaa olla, että onko sattunut jotain kun rahoja ei kuulu?! Pikkasen nousi sydän kurkkuun, että mitä ihmettä!Minne rahat ovat muka joutuneet, koska minä kyllä olen maksanut joka sentin tunnollisesti. Tarkemmin tutkittuani asiaa, huomasin, että olin maksanut ne vuokraisännän tilille, jonka hän ensin oli meille antanut, myöhemmin hän ilmoitti uuden tilin... Mutta onneksi siis rahat olivat kuitenkin menneet hänen tililleen, eikä ihan mihin sattuu.