Kaisa:

Kirsi lähettelikin viestiä, että hs-sivuilla on juttua fretin kanssa metsästämisestä. Mielenkiintoista: http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/Kesyhillerit+ovat+ajaneet+parisataa+kania+haaveihin+Helsingiss%C3%A4/1135244315945

Eilen jouduin Kalpa-HPK jäkisotteluun. Ei ollunna ihan minun juttu. Mutta kyllä siellä pärjäs, kun sessio ei ole niiin pitkä. Mut ei oo kiva kahtoo, kun toista lyödään mailalla naamaan tai kun pelaaja kaatuu maaliin, niin mokke menee selän päälle polvilleen ja runttaa naamaa jäähän kädet täristen...  Ja Kalpahan pelas aika surkeesti, hävisivät.

Meille syntyi ensimmäinen frettipentue! Saldo oli 5 kpl, yksi kuollut. Ja yhdeltä emo oli imaissut hännän nahoista puolet (onkohan luullut napanuoraksi?). Jääköhän kaveri edes eloon?

Sella kyseli, että millon me mennään sinne äitiysploniklinikalle (->ei osaa vielä kunnolla tuota sanaa :) ). Minun pitikin pe soittaa Ullalle ja varata aika, mutta muistin asian niin myöhään iltapäivällä, että en edes yrittänyt soittaa. Ei paikan päällä kummiskaan olisi ollut ketään. Pitäisikö ma Sella vaan ottaa mukaan ja kysäistä aikaa aamupäivälle?

Ja työjuttuja: Hassua oli, kun yksi asiakas luuli, että minun kaveri on minun äitee :) Piti vähän aikaa ihan miettiä, että mitä se asiakas höpäjää, kun en pysynyt jutussa kärryillä!
    Loppuviikosta naisasiakas soitti ja sanoi, että minä olen veloittanut viime kuun loppu puolella häneltä liian vähän rahaa, kun hän on maksanut pankkikortilla. Mietin siinä, että yritän olla kyllä aina tarkka, mutta höplättäessä toki voi virheitä sattua. Kysyin asiakkaalta, että onko hänellä kassan kuittia. Että onko hän maksanut osan käteisellä ja osan kortilla. No sitten kuului puhelimesta helpottunut huokaus. Nainen sanoi, että näinhän asia on! Ja hän ei kuulemma voisi elää asian kanssa, että se oli selvitettävä. Ja että hänkin on yrittäjä... rehellinen tyyppi :)


Alvis pistelee menemään


Esteri ja pöperö Oiva