Kaisa:
Mitähän sitä tänään tekisi? Ei se Sella aio vielä synnyttää. Lämpö oli melkein 38 astetta. Häkit on ainakin mentävä putsaamaan ja koirat on tietenkin lenkitettävä. Ulkona vain sataa aika sankasti...  Saisikohan sitä tänään aloitettua viikkosiivousta, niin ei jää kaikki hommat sunnuntaille?
    Studio Sirkkiksen blogissa oli juttua yorkshirenterriereistä. Jos paljastan, niin minäkin olen miettinyt sellaista koiraa. Olen kirjoitellut kasvattajille, ja kysellyt heidän suunnitelmiaan pidemmältäkin aikaväliltä. Alunperin olin ajatellut, että ottaisin sellaisen koiran, kun olen mummo, enkä jaksa enää peuhata vaikkapa podencojen kanssa. Mutta kun rupesin etsimään liikaa tietoa, niin hirmuinen into tuli. Katsotaan, miten asiat suttaantuvat ;) Johanna meni toki kysymään, että miksi en ota apsoa. Minusta yorkki tuntuu kuitenkin omemmalta... olipa tuokin sana.
    Lasse muutes sano, että tähän taloon ei ikinä tule tuommosta, kun näytin yorkin kuvaa lehdestä, yorkkilehdestä (olen ostanut sellaisiakin). Seuraavana päivänä se kysyi, että haluanko minä tosiaan semmosen. Vuoden lopulla olisi tulossa kiva summa verottajalta takaisin päin. Siitä riittäisi koiraan :)
    Jos sanon vielä, että yorkeille ei taideta pahemmin tehdä noita terveystutkimuksia. Suomessa siis. Jos täällä ei tehdä, niin ei kyllä sitten ulkomaillakaan. Otan koiran mieluummin siis Suomesta. Löytyi emäehdokas, jolla on nollan polvet ja koira on Suomen muotovalio. Jotkut tuo koiria ulkomailta ja sitten selviääkin, että polvet on neloset. Jos koira on hankittu jalostuskoiraksi, niin siinä on pähkäilemistä! Silmätutkimustuloksia en tainnut löytää yhdeltäkään yorkilta. Toki jollakin yksilöllä voi olla epäviralliset tulokset.
Tässä linkki kenneliin, jossa on Annabella-koira, ja tälle kaverille on pentue suunnitteilla:

http://www.tinydewills.com/

1239348855_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Sella ja Sellan möhömaha.

1239348936_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Tosi keväinen ilma.

1239348904_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Lunta menee ikävästi korviin...

1239348797_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Sella jaksaa vielä leikkiä.

Riikkanen:

kaisaaaa....Sun piti ottaa se ötökkä vasta myöhemmin... Mun Pigardijuttuhan meni mönkään ja harmittaa ihan hirveesti!

Moni on kysellyt siitä mun yhden yön jutusta Holterin kanssa:) Laitanpa loppuun linkin Holterista, joka vei yöunetkin kun varoin sitä, etten tallaa alleni:)

http://www.piyavate.com/images/holter-monitor-2-md.jpg

Ja Terolle nimppari onnittelut!