Kaisa:
Nyt on jäänyt kirjoittelussa monta päivää väliin. On ollut aika väsynyt olo. Altin yöruokinnat loppuivat, niin sen osalta on tilanne kuitenkin helpottunut. Mutta kuljen töihin edelleen Lassen kyydillä, kun Sella ja Altti ovat päivät minun mukana. Ja Lasse menee töihin kahdeksan maissa. Minun pitää siis herätä aikaisin, jotta ennätän siivota häkit, lenkittää koirat ja tehdä kaikki muut aamuhommat. Aamulla jaksaa tehdä hommia paremmin kuin illalla, niin pitää satsata näihin aamuihin! Tänään jatkoin metsähommia. Kärräsin oksia ja runkoja polttopaikalle. On jokunen runko jäänyt puiden kaadon jälkeen makaamaan metsään... Illalla voisi yrittää jaksaa peräkärrin (ja Lassen) avustuksella kuljettaa noita oksia. Seuraava urakka olisi pohjan tasoittelu, jotta heposella olisi mukavampi köpötellä laitumellaan. Valmistelen takapihan metsiköstä ensin vain osan laitumeksi. Katsoo sitten, että milloin saa loput tehtyä. Toinen osio on paljon kuoppaisempi...

Oli mukavaa, kun Riikka ja Tero kävivät kyläilemässä. Tuntuu oudolta, kun Riikan näkee uudelleen taas muutaman viikon kuluttua! Ja koirakurssit jatkuvat :) Lisääkin olemme suunnittelemassa. Olen ottanut useaan luennoitsijavaihtoehtoon yhteyttä ja yksi on luvannut tulla Siiliin loppukesästä/syksystä. Laitoin Riikalle menemään mailia kuudesta eri kurssivaihtoehdosta! Katsotaan, että mitä kaikkea saadaan väsättyä kasaan.

Tänään soittivat Helsingistä, ja kyselivät elokuvaan (kertoo kuulemma 80-luvun rock-jutuista) rotalle juoksupyörää. Luulisi, että noin isosta kaupungista löytyisi sopiva kapistus. Mutta käyhän tämä minulle! Lähetän illalla kuvan pyörästä ja odottelen yhteydenottoa :)

Olen kysynyt Lasselta pariin otteeseen, että mikä Altin kohtalo tulee olemaan. Ensin se sanoi, että ihan miten minä haluan. En odottanut tällaista kommenttia. Sen olisi pitänyt olla: "Myyt sen!" Kysyin eilen asiasta uudestaan. Lasse sanoi, että eikös se jää meille? On tainnut Lassekin ihastua hiukan tähän pikku nassikkaan :)
Vaikea päätös on tehtävä. Jalostuksellisesti en Alttia luultavasti tule tarvitsemaan. Podencoja ei kannata jalostaa laajasti, sillä en saisi myytyä pentuja. Toisaalta, jos myyn pennun, niin varmasti minulta pääsee itku.

Minun pitänee jatkaa nyt töitä, joten morjens!