Kaisa:
Aamulla kun heräiltiin Lassen kanssa, niin miekkonen kommentoi, että olen naamaltani harmaa. Minä siihen sitten, että puoliksko tässä on jo kuoltu? Ja Mervi kävi aamusella hakemassa meiltä eläimilleen tavaraa. Hän puolestaan sanoi, että olen ihan valkonen.
Taidan olla todella hemaiseva tänään...
Minulle on tullut joka päivä joku uusi vaiva. Eilen meni sitten maha ihan sekaisin. Minkäs yllätyksen saan tälle päivälle? Olo on hiukan parempi, mutta on veto kuitenkin oikeesti pois. Työmatkalla kunto loppui jo ensimmäiseen ylämäkeen. Töissä pitäisi jaksaa siivota kaikki häkit. Ja akvaarioista olisi pakko vaihtaa vedet. Ei voi jättää ensi viikolle. Pientä tsemiä nyt päälle!

Jokos minä sanoin, että varasin Altille ajan rokotuksiin? Ei maanantaina varmaan tuu työnteosta mitään, kun ottaa tuon hulivilin mukaan töihin. Eilen yritin madottaa jälleen tuota pirua. Hirmuista taistelua joka ikinen kerta, kun yrittää saada tahnaa suuhun. Siinä riittää kiljuntaa, murinaa, teräviä hampaita ja livakkaliikkeisiä koipia...