Riikkanen:

Tänään on Terolla vatsatähystys. Toimenpide on ilmeisen epämiellyttävä... koska täytyy niellä semmoinen piuha. Mie ainakin yrjöisin. Eilen jo meinasin yökätä hoitsun päälle kun hän otti nielusta näytettä semmosella pitkällä tikulla. Tero harvoin jännittää ( tai ainakaan myöntää sitä), mutta eilen hän kuulosti aika ahdistuneelta. Toivottavasti on saanut nukuttua ja tietenkin mikä tärkeintä täytyy toivoa, ettei sieltä masusta löydy mitään ikävää. Itse hän oli sitä mieltä, ettei ainakaan keliakiaa sais olla... Minä siihen, että ainakin pienempi paha kuin joku vakavmpi juttu. Minä nyt tietenkin tämmösenä elämäntapapessimistinä pelkään aina pahinta. Jospa siellä olisi vaan jokin happotasapainon epähässäkkä... Tommonen diagnoosi:)

Omasta olemisestani sen verran, että tämä joutenolo ei ole kyllä kovin kivaa.. Keuhkoissa rohisee ja yskittää.. Ja liikaa jo saanut loikoilla. Koira parat joutuu kökkimään kotosalla ja tyytymään pikku lenkkeihin. Mietityttää edelleen verenmaku suussa kun yskii...mutta kaipa se tohtori tiesi mistä puhuu ööö ei kyllä noteerannu veriasiaa mitenkään. No mutta, näillä näkymillä torstaina töihin. Onkin jo kova ikävä lapsosia ja muutenkin töitä. Olen siinä onnellisessa asemassa, että voin sanoa töissä olevan kivaa!!!!

 Ai niin ja Terolle voimia tähän päivään minulta ja koirapoppoolta-Peuppaselta erityisesti!

Kaisa:

Luulin, että passini on vanhentunut. Tai jos se olisikin voimassa, niin että vanhalla passilla ei voisi enää reissata. Kävin siis otattamassa passikuvat ja menin poliisilaitokselle. Ensin kysyttiin henkilöllisyystodistusta. Lätkäsin ajokortin pöydälle. Nainen sanoo, että tämä ei ole virallinen todiste. Ja kysyy, että onko minulla passia mukana. No ei tietenkään ollut. Pitäisi kuulemma olla. Sain paperin täytettäväkseni, koska olin epäselvä tapaus. Nainen sanoi myös, että esittää minulle kysymyksiä. Ensimmäinen oli, että milloin olen anonut passini? Enhän minä sitä tarkalleen muistanut. Sanoin ajankohdan suunnilleen sinne päin... Nainen sanoi, että passini on voimassa tammikuun loppuun. Ja lisäsi vielä, että osa maista vaatii, että passi on reissun jälkeen voimassa 6 kk. Kysyin tietenkin, että miten on Latvian osalta. Nainen ei osannut vastata. Sanoi, että kysy matkatoimistosta. Menin sitten sinne kysymään asiaa. Eivät nekään tienneet. Taitaa matkatoimiston työntekijöitä ketuttaa, sillä poliisilaitokselta ihmiset lompsii kysymään heiltä näitä kinkkisiä kysymyksiä. Laitoin lopulta viestiä omalle matkanjärjestäjälleni. Odottelen vastausta. Jos asia ei ala selviämään, on varmaan parempi mitätöidä vanha passi ja hankkia uusi, niin en jää sitten Latviaan!