Riikka:

Sanoin tässä yksi päivä Kaisalle, että täytyy laittaa blogiin otsikoksi tuo " Aikanen Riikka kakan nappaa". Kaiken tämän pentuihanuuden keskellä olen kyllä aikamoinen kakankeräilijä. Ja tuo aikaisuus siitä, että esim. tänä aamuna klo. 3.00 noukin kakkoja suurinpoiirtein silmät ummessa... nukuttaa... Noh,mutta kohtahan tämäkin glamouri on taakse jäänyttä elämää, joten nautin joka hetkestä!

Mietin vain, että miten Tero tulee pärjäämään ensi viikon lasten ööö pentusten kanssa kun minä olen trimmikurssilla. Toivotaan, että hän suostuu hoitamaan. Nimittäin nyt näissä on aikamoinen homma.

Siinä klo.3.10 mietin sitä, että hei pennuthan ovat luovutusiässä jo viikon 5 lopussa, eli saa tulla hakemaan jo silloinkin:) Osa pennuista onkin lähdössä silloin uusiin koteihin... Ovat silloin paria päivää vaille sen kahdeksan viikkoa. Että tervetuloa hakemaan omat riiviöt kotiin... vaikkakin ikävä tulee. Minä luotan siihen, että tulevat kodit pitävät minut tapahtumien ajantasalla... Raportteja sitten vain tulemaan.

Näin se on taas uusi päivä pärähtänyt vauhdilla käyntiin ja voin sanoa, että tälle päivälle on kerääntynyt hommaa aivan liikaa... Katsotaan miten saan hoidettua pennut, isot koirat, työt, kurssit jne.... HEEEIPPAAA!

Kaisa:
Me ei mennäkään katsomaan stand up-keikkaa. Lippujen hankinta jäi nimittäin Lassen hoteille, eikä se niitä käynyt ajoissa lunastamassa. Sittenpä kaikki näytökset olivatkin jo loppuun myytyjä. Jos olen oikeassa, maaliskuussa on Kuopiossa Leikolan keikkoja. Sellaistahan sitten voisi miettiä.