Kaisa:
Tänään on sekä Rimin että Alviksen synttärit. Rimihän täyttää 13 vuotta ja Alvaro 1 vuotta! Ei taideta sen kummemmin juhlistaa synttäreitä. Jos jotain pientä suuhun pantavaa antaa :)
Rimpan maha on herkkänä ja Alvishan on tuhonnu niin paljon paikkoja, ettei se lahjoja kyllä nyt tarvitse! Voisi ottaa hiomapaperia suuhun ja ruveta tasottelemaan oven karmeja.

Nyt olisi viikko kotiutumisesta. Maha on aika pinkeenä. Joutuu varmaan minun mitättömät vatsalihakset tekemään niin paljon töitä tai jotain. Haaveilen saunaan menemisestä. Jos sitä illalla kävisi vähän istuskelemassa lämpimässä. Kunhan pääsen sinne lauteille asti...

En tiedä pitäisikö asiasta kirjoittaa tänne. Kerronko kuitenkin? Sain möksän tuojalta tekstarin. Miekkonen on kuulemma ihastunut minuun. En ole vastannut viestiin, enkä taidakaan. Hän kyllä tietää, että olen varattu. Vai pitääkö ruveta salarakkaaks?

Mitähän sitä keksisi tälle päivälle? Lenkille ei vielä kykene (eilen olin Lassen ja koirien kanssa mukana vetopuuhissa. Kun minä olin kävellyt tien puoleen väliin, niin muut oli mennyt tien jo ees taas. Menen tällä hetkellä siis suunnilleen Rimpan vauhtia) enkä pysty villottamaan varastoakaan. Vedet kyllä pitää vaihtaa akvaarioihin ennen kuin kalat ovat entisiä. Mutta pitää odotella, että Lasse herää...