Kaisa:
Tänään on Tuusniemellä ryhmänäyttelyt. Riikka matkaa kisaamaan Mantan kanssa sinne ja minä jään töihin. Olisihan se ollut kiva viedä vaikka Altii näyttelyihin :) Kylmä siellä kyllä on taimitarhaolosuhteissa. Ja osa roduistahan arvostellaan aina ulkona, tuuheampiturkkiset. Immeiset joutuvat päivän värjöttelemään ulkosalla koiriensa kera.

Sofi Oksasta on hehkutettu paljon. Päätin lainata kirjastosta Puhdistuksen, kun se oli ilmestynyt pitkästä aikaa hyllyyn cd-versiona. Meinasi kuuntelu tyssätä heti ensimmäiseen levyyn. Aihe on minusta hyvä, mutta en kuitenkaan pitänyt kerronnasta. Urhoollisesti päätin kuunnella koko kirjan. Kymppi ceedeessä on vain jotain vikaa. Loppupuoli ei kuulu. Nyt jäi loppuratkaisu pimentoon. Kirjastossa oli kaikki kirjaversiot lainassa. Äiteellähän tämä kirja olisi. Tuo se mulle, jos matkaat Siilin suuntaan. Kiitos!
    Mikko Rimmisen runokirjoja olen lukenut. Ajattelin sitten lukaista jonkun romaaninkin. Kaikki ovat kirjastosta lainassa. Nenäpäivälle on kahdeksan varausta. Ja minä olen nyt yhdeksäs varaaja. Kirjasto omistaa neljä nenäkirjaa. Jossain vaiheessa saan sitten opuksen kätösiini.

Laitetaas loppuun vielä Har-Min tarjoukset: Vielä tänään Royal Canin ruoat -15 %. Lauantain tarjous: Hurtan ja Joken koiravaatteet -50 %!

Riikka:

Näytelmät näytelty.

Manta:)

Tuusniemi 19.2.2011 Koillis-Sawo

AVO ERI,SA,PN 1,ROP,SERT Tuomari Harto Stocmari

Oikeat mittasuhteet.Hyvä pää, ilme ja purenta. Hyvä kaula. Hyvä runko, jossa hieman pitkä lanneosa. Normaalisti kulmautunut. Korvat OK. Liikkuu joustavalla askeleella.

Suhtautuminen tuomariin: rodunomainen lähestyessä.