Kaisa

Johanna lähetti minulle haasteen. Pitää vastata seuraaviin kysymyksiin:
Viisi asiaa pakastimessani
1. Sian haimaa
2. Rasvarouhetta
3.Eineskaloja
4. Herneitä
5. Hirven luita
Jos saa mainita vielä yhden asian, niin ihan hirmuinen määrä lampaan sisäelimiä. Ja Sella sanoo niille yök. Ja ne olisivat juuri Sellan ruokaa...

Viisi asiaa vaatekomerossani (->huoneessa, sekaisessa sellaisessa)
1. Näyttelytuoli
2. Vaatteita
3. Valokuvakansiot
4. Eläinten kansiot
5. Kirjakokoelma
 
Viisi asiaa autossani
1. Purua
2.Heinää (->olisi siis imuroitava :) )
3. Auton paperit
4. Karkkipapereita
5. Nykyään myös jarrut

Viisi asiaa käsilaukussani
1. Huulirasva
2. Hirveästi kuitteja
3. Lehti luettavaksi bussimatkan ajaksi
4. Puuteri
5. Välillä vähän rahaakin lompsassa

Tein päätöksen, varmuuden vuoksi, että nyt kaivetaan Rimpalle hauta valmiiksi. En halua tuhkata sitä takan reunalle purkkiin enkä halua jättää Rimppa Liisaa klinikalle. Joko voi itkeä? Rimpan kuolemaa olen itkenyt monet kerrat, aina kun se on joutunut klinikalle. Ja tämä mummeli se on selvinnyt joka kerta takaisin kotiin! Viimeksi kävi lääkärissä, olisikohan ollut vuosi 2006. Asuttiin kuitenkin vielä Lepiksessä. Rimi oksenti kaiken ulos  yöaikaan ja aamulla pissa muuttui kahvin väriseksi. Äkkiä aamulla klinikalle. Koko yön olin juottanut vettä ruiskulla. Ja kaikki oli tullut yläkautta ulos... Lääkäri vain kommentoi, että eihän tämä nyt niin pahalta näytä :)

Olen kysellyt kasvattajilta mäyräkoiria, niin narttua kuin uroksia. Narttu meni toiseen paikkaan, kun olin liian myöhään liikenteessä. Jokos minä olen tästä asiasta maininnut? Sitten kysyin Hukkaputken Uraputki nimistä koiraa. Se jääkin kasvattajalle jalostuskäyttöön. Sitten olen kysynyt Humisevan Harjun Grand Prix mäykkyä. Tämä on kohta jo vuosikas. Minulla ei ole tälle kaverille sijoituskotia! Ne, joilta olen kysellyt, eivät ole vastannut, eivät ota tai siirtävät koiran hankintaa. Ja nyt viikonloppuna joku on menossa katsomaan koiraa. Voi taas arvata, että minä jään ilman...

Riksu:

Voi itku! Minäkin olen jo monet kerrat itkenyt Rimpan vuoksi. Se kerta tulee mieleen kun sillä oli paha kohtutulehdus. :( Oletko Kaisa ajatellut viedä Rimpan piikille, vai ihan varmuuden vuoksi hautapaikka katsastettuna? Minne päin tonttia semmoinen tulee?