Riikka:

Olipas ihan mukavaa vaihtelua kävästä siskon luona yökylässä.Pakattiin koirat Kaisan kanssa eilen töiden jälkeen autoon ja kohti Pajuskia. Siinä sitten iltaa istuttiin viinin ja syämisten parissa. Meikäläisen grillikausikin on avattu...NJAM! Minä tunnetusti illalla olin kovin väsynyt...ja meinasin siihen kuukahtaa kesken kaiken,mutta sain onneksi sinniteltyä pidempään kun ysiin:) Heh! Kiitos vaan kun saatiin tulla käymään. "Pitäsköhän Riikalle hakea patja",Lasne tuumi...Minkäs minä sille voin, että väsnyttää jos tottunu käymään maate jo kasin jälkeen:)

Aamulla olikin sitten silmät ristissä kun olin kuunnellut yön koirien hippasua pitkin taloa...rap rap rap...Mrrrmmmmrrr (Alli).. Puol viidestä eteen päin en sitten nukkunutkaan ja ennen kuutta oltiin jo koirien kanssa skåågessa...

Tänään sitten kävästiin äidin luona juhlistamassa sekä äidin, että Kirsin synttäreitä. Ruoan ja jutustelun merkeissä. Kikalle annettiin hieno Ipod lahjaksi. Kaisa oli laittanut sen täyteen kaikenlaista musaa jne...Ja me sitten huomattiin, ettei koko vehje sisältänytkään mitään:/ Sitä sitten selvittelemään ATK tukihenkilömme Lasnen kanssa.... Lopulta siihen hommaan tuli jonkinmoinen roti,mutta MINUN neuvon vuoksi Ipodista hävis toista sataa juttua....Sori Kaisa,ison työn olit tehnyt....

Semmottii. Kiitos vaan äidille herkkusista! Mukavaa oli ja nähellään taasen... Kikka voitas kyllä törmähellä useamminkin:)